maandag 23 juni 2014

Summer holiday

Aaaaah heerlijk, nog 8 dagen en dan heb ik vakantie! Ik kan echt niet wachten! Ik zou vandaag eigenlijk het lookbook plaatsen, maar dat wordt toch morgen omdat ik minder tijd heb. Deze vakantie hebben we maar 6 weekjes. Ik vind dit echt superjammer, want dat betekent dat ik mezelf helemaal vol moet plannen.
In de week voor de vakantie en in de eerste week ga ik met mijn bestie lekker tienertoeren. We willen naar Utrecht, Maastricht, Den Bosch, de Primark (duh) en we gaan naar Walibi Holland met een groepje vrienden. I'm so excited! In het kader van volplannen ga ik in de 2e week gelijk naar Duitsland. Ik heb een oom en tante daar wonen en in vond het vorig jaar ook al super leuk om daar een midweekje naartoe te treinen, dus ik dacht why not? Vervolgens ga ik 4 dagen later gelijk 3,5 week weg met onze boot. Ik kom terug in het weekend voor de vakantie. Ik vind het jammer dat ik pas zo laat terugkom...Ik vind het juist wel lekker om nadat ik terug ben gekomen van de grote vakantie nog lekker thuis aan te rommelen. Helaas, het is niet anders....
I really got to stop now, ik wil eigenlijk nog een beetje natuurkunde doen...



Liefs,
Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten