vrijdag 13 juni 2014

Bucketlist

Eigenlijk kende ik dit idee al, maar raar genoeg ben ik nooit op het idee gekomen om er echt een post over te schrijven. Iedereen heeft wel een lijstje met dingen die hij of zij in het leven wil doen. Op tumblr. is er een bucketlist account genaamd before I die. Ik vind er altijd veel inspiratie en leuke ideeën, have a look!  Ik heb er ook een paar en die heb ik voor jullie op een rijtje gezet!
  • Een boek schrijven & publiceren
  • Mijn favoriete bands live zien
  • Een van Chanel of Louis Vuittton hebben
  • Naar tomorrowland of coachella gaan
  • In een luchtballon zitten
  • Naar New york gaan
  • Meegaan met school at sea naar de Caribiën
  • Studeren in het buitenland
  • Op reis gaan naar een ver land
  • Reizen met vrienden
  • Een eigen paar hebben
  • Een beroemdheid ontmoeten
  • Een hond hebben
  • Naar Nieuw Zeeland en Australië gaan
  • Het gymnasium afmaken (en slagen...)
  • Iets goeds doen voor de wereld
  • Mijn blog bijhouden
  • Gitaar leren spelen
  • Naar Parijs en Londen gaan
  • Op vakantie gaan met vriendinnen
Volgens mij was dat het. Ik maak misschien wel een deel 2, want je weet nooit wanneer ik nieuwe ideeën krijg!

Liefs,
Annemarijn

1 opmerking:

  1. He! Ik heb laatst ook een bucketlist inspiratie post geplaatst op mijn blog. Leuk dat het bij iedereen anders is. Misschien kan je een kijkje nemen op mijn blog en uit mijn bucketlist inspiratie halen voor je deel 2.
    BLOG: http://lifebloggerzoe.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen