dinsdag 10 juni 2014

Kamp & de laatste lootjes

Afgelopen week was ik op zeilkamp in Friesland. Het klinkt een beetje saai, ik weet het, maar het was supergezellig. Ik heb allemaal nieuwe mensen leren kennen en ik heb een nieuwe crush. Nee. Eigenlijk niet. #foreveralone. Maarja forget about that. Het was gewoon supergezellig. Eerst dacht ik dat het echt totaal niet leuk zou worden omdat ik al kan zeilen, maar eigenlijk had ik daar alleen in het begin last van. Toen gingen ze ons uitleggen hoe we moesten sturen en hoe het zeil gehesen werd, maar dat lukte allemaal wel. Ons programma was als volgt:
7:30 opstaan
8:00 eten
9:00 zeilen
12:30 pauze
13:30 zeilen
17:00 vrije tijd
18:00 eten
19:00 vrijheid
A.k.a. een bizar actief rooster. Alle andere kampen (survival en beach) hebben allemaal ingewikkelde activiteiten gedaan gedurende 3 dagen, maar wij hebben gewoon lekker gechillt in een boot.

Het is wel extra moeilijk om je nu weer volledig te concentreren op school. We hebben praktisch gezien net 2 weken vrij gehad, dus het is moeilijk om echt je gedachtes erbij te houden. Ik merk het bij veel mensen. Vooral op warme dagen zoals vandaag heb ik er echt geen zin in. Ik ben snel chagrijnig, heb hoofdpijn en vanmiddag was ik echt misselijk. Gelukkig hoef ik nog maar 4 weken, want langer zou ik echt niet uithouden. Als dit al lukt... Ik heb superveel leuke activiteiten gepland staan voor de zomervakantie. Ik ga in de eerste week met mijn beste vriendin op tienertoer. Dat is een speciale actie van CJP waarbij je 3 dagen voor 33,- door Nederland mag treinen. Je kent het vast wel... In de tweede week ga ik met de trein naar Duitsland (alleen!) naar mijn oom en tante. Ik heb dit vorig jaar ook gedaan en ik vond het echt superleuk, so here we go again! In de derde week ga ik gewoon met mijn familie 3 weken op vakantie. We gaan met onze boot naar de Duitse waddeneilanden. Jullie zullen hier zeker foto's van zien! Ik heb er echt bizar veel zin in. Maar eerst moet ik echt nog even doorzetten.
See u tomorrow!

Liefs,
Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten