woensdag 4 juni 2014

#NowPlaying II

Mijn logica blijft mijn logica. Wen er maar alvast aan. De vorige #NowPlaying was zonder nummer, dus eigenlijk moest daar een I achter. Maar dat staat zo lelijk dus heb ik het niet gedaan. Voor alle mensen die het niet volgen: denk aan de machten bij wiskunde. Als er 2 staat, zie je toch ook geen 1'tje erboven omdat het 2 tot de macht 1 is? Nee. Dus zie het maar als een macht. Sorry. Dit had waarschijnlijk geen zin en jij had er ook geen zin in. Ik zal maar snel beginnen.

1. O-Coldplay
De titel is een beetje raar, maar het is echt een prachtig en gevoelig lied en ik heb het gevoel dat het speciaal voor mij geschreven is (Lees de vorige post). 

2. Strong-London Grammar
Ik heb de laatste tijd wat met rustige muziek, want strong is net zoiets al O. Ik vind vooral het begin van het liedje heel catchy. Ik kan helemaal meedromen met dit lied. De stem van de zangeres heeft net zoiets als Lana del Reys 'once upon a dream'. 

3.Fancy-Iggy Alazea
Iedereen kent natuurlijk het nieuwe nummer van Ariana Grande: Problem ft. Iggy Azalea. Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik ervan vind, maar ik heb wel Iggy gegoogeld. Er kwam uit dat ik haar muziek niet mag, behalve fancy, Fancy heeft gewoon zo'n pakkend refrein dat het bijna irritant wordt. Ik raad je wel aan om het op te zoeken, want de verslaving is worth it!

4. I will never let you down-Rita Ora
Ik luister dit liedje al een maand non-stop en het is nog steeds leuk! Zeker aan te raden!

5. The Draw-Bastillle
Nee, mijn verslaving is nog niet over, ik ben nu overgestapt naar een andere favoriet in het album. Ik ben bang dat bastille de komende weken nog in mijn #NowPlaying voor gaat komen ;)

Liefs, 
Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten