donderdag 12 juni 2014

De School At Sea informatieavond

Gisteravond peeps, toen was het zover. Ik was daar, op het marineterrein in Amsterdam. In het kantoor van SAS. Met de geweldige hoeveelheid van: *tromgeroffel*  3 aanwezigen! Dames en heren. maarliefst 3 andere leerlingen! Ja. Dus dat was een schok. Ik was bang dat er heel veel mensen zouden komen, maar dit vond ik eigenlijk veel fijner. Het betekent namelijk dat ik meer kans heb :) Ik ben heel erg gerustgesteld en ik heb heel erg veel nieuwe dingen geleerd over School At Sea. Ik heb te horen gekregen hoeveel leraren er aan boord mee zijn (5), hoeveel boten er mee varen (2, ook dat vond ik fijn, dat betekent dus dat er niet 30, maar 60 leerlingen meekunnen), welke expedities je doet, langs welke landen je komt (Cuba, ABC eilanden, Panama, de Azoren...), hoe je aan het geld komt en nog veel en veel meer informatie.


Ik blijf waarschijnlijk zitten dit jaar. Ik vind dit, raar genoeg, helemaal niet erg. Ik heb besloten dat het een stuk verstandiger is om de basis nog een keer te herhalen. Als ik me nu nog voor schooljaar 2014-2015 zou aanmelden omdat ik NET overga, zou ik eigenlijk geen kans hebben omdat ik een van de eerste afvallers zou zijn in verband met mijn cijfers. Ik ga dus gewoon nog een jaartje wachten. Als alles goed gaat kan ik in Januari al meedoen met de eerste sponorwerftraining (daar leer je hoe je sponsors moet krijgen). Het is echt mijn droom dus ik ben best bereid een jaartje daarop te wachten. Bovendien is de kans enorm groot dat ik gewoon meekan als ik goede cijfers heb en een aanmelding doe voor schooljaar 2015-2016. I CAN'T WAIT! 

Liefs,
Annemarijn

ps: Als je vragen hebt over School At Sea kan je me gerust mailen (annemarijn.mulder@gmail,com) of neem een kijkje op hun site!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten