maandag 16 juni 2014

Room tour

I'm so so  sorry! Ik ben mijn blog niet vergeten, ik had alleen geen tijd :'( Ik heb nu volgens mij *telt mentaal de dagen* 4 keer niks gepost. Daarom heb ik nu een extra lange blog, vol met foto's. Ik heb gisteren namelijk allemaal foto's gemaakt van mijn kamer, zodat ik het aan jullie kon laten zien! Het leukste aan bloggen vind ik echt de persoonlijke dingen, die mij interesseren, met jullie delen. Zoals deze roomtour of een van mijn eerste posts; mijn kleine verslavingen. Ik heb eerst een half uur moeten opruimen, so u better like it! Nee hoor, just joking. Al heb ik wel een half uur moeten opruimen. Vanmiddag ga ik een klein lookbookje voor jullie maken. Ik vind dat zo leuk om te doen! Ik ben Zaterdag wezen shoppen, en daarvoor ook eigenlijk al, dus ik dacht, waarom niet? Anyway dit is mijn kamer:

De deur.
\Een kleine overzichtsfoto, mijn kamer ziet er nu echt raar uit^^
Een van mijn kasten met een schilderij dat mijn oma gemaakt heeft erboven.
Dit geweldige HEMA boekje die ik vol schrijf met quotes.
Mijn favo♥
Boekenkastjeee
Deze schommelstoel hebben mijn moeder en ik heel goedkoop gekocht op een rommelmarkt. Even schilderen en klaar!
Sweet dreams
De tekening waar ik nu mee bezig ben :)
Een van de vele DIY's in mijn kamer, ongedekte ik. 
Potterhead hiero 
The cutest thing ever! (Hij heet Boem, don't ask)
Nachtkastje met zooi
Hier gebeurt het guys, mijn bureau!
Ik ben een beetje een control-freak. Alles moet precies goed liggen...
Ja. Mijn Wreck this journal is beplakt met steentjes. Don't judge me.
Yaaaaay
Sieradendoosjes en mijn gedichtenboekje
Wastafel met aaaaalll mijn dingetjes.
Hi there
Mijn verzameling kettingen (Maison Scotch, iets?, DIY, Topshop & Maison scotch) en Arizona flesjes^^
Spiegeltje spiegeltje...
Daar is de hippie!
Mijn inloopkast-ish
Shoeloeloeloeloeees
Nog een schilderij van mijn oma. Dit ben ik, terwijl ik niet weet wat ik aan moet trekken. A.k.a. elke dag.

Mijn nieuwe aanwinst hangt ertussen! Je zult t morgen zien!
De mooiste foto, vind ik zelf.
Mijn zithoekje <3

Dit was dan mijn kamer. Ik weet dat ik in vergelijking met andere meisjes een hele grote kamer heb, dus ik ben er ook echt blij mee. Ik heb komende week (van donderdag tot volgende week woensdag) proefwerkweek, dus verwacht er niet te veel van ;)

Liefs,
Annemarijn





1 opmerking: