maandag 9 juni 2014

Home made

Ik ben de laatste tijd nogal in een DIY bui...Ik maak smoothies, armbandjes en ik ga vandaag of morgen een ketting maken. Het komt doordat ik Fashionista's blogazine had geleend van mijn beste vriendin. Daar staan allemaal leuke bloggers in. Zo kwam ik bij Higorgous en P.S.-I made this . Er staan zoveel superleuke ideeën op! De titel van deze post is misschien een beetje misleidend, want ik ga geen DIY dingetjes met jullie delen. Ik wilde jullie foto's laten zien. Ik heb een eigen camera, zoals je misschien wel vermoed, en daarmee maak ik echt heel veel foto's op vakanties etc. Daarom leek het mij leuk om jullie een paar van de mooiste foto's te laten zien.









Dit zijn echt de foto's waar ik trots op ben. Ik heb ze allemaal zelf gemaakt. Ik vind het met fotograferen altijd heel mooi dat je echt de kern van iets kan pakken. Bijvoorbeeld bij de kiwi. Je ziet op de foto gewoon de kern, het frisse en sappige. Of bij die bloemen. De kleur is zo puur en komt zo goed over. Ze lijken zo fragiel. Ik hou dus van details. Tja.  

Liefs,
Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten