dinsdag 20 mei 2014

What's in my (school)bag

Uhm een enorme bak zooi? Sorry maar ik kan niet eens een beter antwoord verzinnen. Mijn lieve trouwe lastpakje (Die aan de onderkant een paar tochtgaatjes heeft maarja) heeft gewoon een groot voorvakje waar veel zooi in kan. Speciaal voor jullie heb ik er een prachtig geordende foto van gemaakt.


Op deze prachtige foto is eigenlijk alles wat ik in mijn leven nodig heb, nouja behalve mijn laptop, camera en vrienden, te zien. Een fles Arizona waar eigenlijk gewoon water in zit, maar ik hou de schijn graag op. Mijn huissleutels met allemaal nutteloze sluitelhangers eraan, mijn mobiel, mijn portomonnee van de HEMA waar ik echt nog steeds superblij mee ben! Mijn zonnebril van de Tiger. Echt letterlijk de aankoop van mijn leven ofzo. Mijn Ipod nano mini touch (geen idee hoe hij heet), Baby Lips Chery Me, 2 pennen en een ballon van een verjaardag van een vriend van mij. A.K.A. een prachtige inhoud. 
See u next time!

Liefs,
Annemarijn


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten