donderdag 22 mei 2014

Shoesss

Ieder meisje, ja jij ook, heeft een kleine verslaving aan schoenen. Louboutins, Converse & New Balans, het liefst allemaal. Daarom heb ik besloten om jullie vandaag mijn schoenencollectie te laten zien! 

Deze schoenen zijn net nieuw en ik vind ze echt ge-wel-dig! Ik weet dat het je stijl moet zijn, dus als je ze niet leuk vindt snap ik het. Deze zijn van CHIC by Erette. 

Mijn 2e paar schoenen zijn mijn All Stars. Volgens mij heeft bijna iedereen een paar, dus dat moet niet heel raar zijn. Ik draag ze echt heel vaak en officieel heb ik nog een paar donkerblauwe lage, maar op een een of andere manier zijn die grijs geworden (don't ask) en zitten ze vol met gaten...Ja, oeps....
Daar zijn ze dan, mijn sneakers. Deze zijn van Bien Blue (Sting) en het was liefde op het eerste gezicht met deze beauties. Ze zijn helemaal mijn kleur en lopen goddelijk :)
Overschakeling op mijn winterschoenencollectie: combat boots. Ik wilde deze schoenen heel heel heel graag en heb dus ook redelijk lang gezocht naar de perfecte. Deze komen van een schattig winkelje in Arnhem met heel veel leuke schoenen: Boots (toepasselijk dit). Het merk is *maakt ninjabeweging en pakt schoen* O'moda. 

Deze schoentjes heb ik al redelijk lang, maar ik vind ze nog steeds geweldig! Het zijn winterschoenen, maar ze zijn ook gewoon te dragen in de lente, tenminste, als het niet zo warm is als vandaag ;) Ze komen van Tommy Hilfiger. 
En dan, last but not least: nog een paar sandaaltjes! Deze zijn van de Primark (:3) en zijn dus niet zo stabiel, maarja, wat wil je voor drie euro hè #Primarkkwaliteit. Eigenlijk is dit niet mijn laatste paar schoenen, ik heb nog een paar bordeaux rode Timberland achtige ietsen en twee paar ballerina's, maar ik was echt te lui om die ook nog aan te gaan doen. (Ik hoop dat je dit snapt)

Zooo, dat waren al mijn schoentjes. Ik weet trouwens dat mijn tenen er nogal mooi op staan op de tweede foto... I hope to see u soon!

Liefs,
Annemarijn







Geen opmerkingen:

Een reactie posten