woensdag 28 mei 2014

Mijn week in plaatjes: week 21

Ik kijk de laatste tijd veel op andere blogs om inspiratie op te doen. Laatst kwam ik dus ook Teske's blog tegen. Ik denk dat de meesten van jullie haar wel kennen. Teske is een Nederlandse blogger/youtuber. Ik vind haar blog heel leuk omdat het niet zoals Vera-Camilla echt zo'n beauty-blog is, maar een vanallesblog. Op haar blog staat elke week haar leven in plaatjes, en aangezien in nogal veel foto's maak leek het mij erg leuk om dat ook te doen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Maandag
Barbecuen! // I think I'm in love with summer



Dinsdag
Grieks proefwerk leren in het zonnetje //onze heerlijke tuin // 's avonds





Woensdag
Dus dit gebeurt er home alone // nieuwe verslaving aan jazz muziek




Donderdag
Food haul // heerlijk weer // pizza eten





Vrijdag
Ze zijn nu al op :( // laatste dag mooi weer voor de regen 



Dit was mijn week...

Liefs,
Annemarijn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten