dinsdag 20 mei 2014

#NowPlaying

Ik luister heel veel naar muziek. Ik heb het denk ik van mijn vader, hij is net zo gek op muziek als ik. Daarom heb ik besloten om een top 5 te maken van mijn favoriete liedjes van het moment!

1.The draw - Bastille

Ik ben de laatste tijd echt zo'n hipster die naar Bastille luistert. Ik ontedekte laatst het album in Itunes (ongeveer 2 maanden geleden) en ik heb er nog steeds geen genoeg van!

2. Chandelier - Sia

Lang leve de radio! Eerst vond ik het een raar lied, maar als je het vaker luistert is het echt geweldiggg!

3. Midnight - Coldplay

Ook zo'n liedje waar je even aan moet wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent is het een heerlijk nummer. Ik vind sowieso dit hele album van Coldplay echt fantastisch!

4. Summer - Calvin Harris

Tja, gewoonweg perfect voor  l'été. 

5. Stolen Dance - Milky Chance

Eerst vond ik het een loom lied, maar toen kwam het refrein en was ik absoluut verslaafd! 

Nou, dit zijn mijn favoriete liedjes van dit moment...Ik hoop dat ik jou nu stiekem ook heb aangestoken^^

Liefs,
Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten