zondag 18 mei 2014

Mijn kleine verslavingen

Vrijdag ging ik met een vriendin winkelen in Arnhem en ontdekte ik bij de H&M iets geweldigs! Niet alleen een heel leuk jurkje, maar ook Body Splash. Ik had er eigenlijk nog nooit echt van gehoord, totdat mijn vriendin uitlegde dat het parfum voor de zomer was. Wij natuurlijk al die geurtjes daar uitproberen en uiteindelijk vonden we de perfecte: Orchid&Bamboo. Het waren ook gelijk de twee laatsten, dus wij hebben ze gelijk meegenomen^^ Je kan deze en andere heerlijke body splashes vinden bij de make-up. Deze kostte €3,95.



Dat is natuurlijk niet mijn enige loved one op dit moment: onlangs ben ik actief begonnen met tekenen en heb ik een Wreck This Journal gekocht. Ik beveel het iedereen aan! Het is gestoord, grappig en een superleuk voor als je je verveelt! 

Mijn tekenmap mag natuurlijk ook niet ontbreken! Ik heb m zelf gedocoreerd met allemaal plaatjes van Weheartit. De map zelf is van de HEMA en was volgens maar €2,95!  Ik ben er echt super blij mee en ik gebruik mijn map nu veel.


Ik weet dat het veel plaatjes zijn, maar op een een of andere manier vind ik het concept bedenken en foto's nemen altijd veel leuker, en gemakkelijker, dan het uitwerken. Niet dat ik veel nadenk over wat ik schrijf, maar toch. Op mijn map staan plaatjes van mijn favoriete series (TEEN WOLF AAAAH), foto's van mij en mn bestie en dan natuurlijk de random dingen :)  Een andere kleine verslaving van mij is Arizona. Ik weet het, het is nogal hipster, maar de flesjes zijn zo fancy!
Wat hebben we nog meer....? Boeken? Tja ik weet het niet. Dat valt niet echt onder mijn 'kleine' verslavingen. Op de foto hieronder staan een paar van mijn favoriete eigen boeken. Maar serieus, ik heb driekwart van de jeugdboeken van onze plaatselijke bibliotheek al gelezen, dus dit onderwerp zal een eigen blogpost krijgen ;) 
I think that's it voor de kleine verslavingen...Ik hoop dat je heerlijk door deze post heen hebt gescrolld en nu heerlijk, net zoals ik, naar buiten gaat om een beetje van de zon te genieten! Het is hier echt heer-lijk weer! Dus pak een boek en enjoy the summer!
See u next time!

Liefs,
Annemarijn

1 opmerking:

  1. ik vindt dat je heel leuk en enthousiast schrijft ga zo door en je hebt ook een geweldig leuke blog naam doei

    BeantwoordenVerwijderen