vrijdag 23 mei 2014

Guilty pleasures

Oke. Admit it. Jij hebt ze ook: guilty pleasures. Van die dingen waar je eigenlijk op tegen bent omdat het niet 'cool' is, maar waar je eigenlijk wel van geniet. Ik heb er ook een paar, een paar rare. Zo ben ik de laatste tijd verslaafd aan Top Gear. Gewoon lekker op vrijdagavond naar een hilarsisch programma kijken met...tja..auto's...Normale gezinnen kijken misschien een film op vrijdagavond, of een talentenjacht of quiz. Maar wij kijken lekker naar auto's. Het is niet dat ik nou z'n fan ben van auto's, maar deze drie Britse mannen brengen het gewoon zo grappig, dat ik 9 van de 10 keer pijn in mijn buik heb van het lachen. Ik raad het je serieus aan. (Top Gear SBS6 vrijdagavond, see u there!)

Enne ja, dan is er nog zoiets als Avatar. Nee, niet de blauwe mensen met de staarten, maar de lekkere oldskool legend of Aang. Nou was die verslaving vrij snel over, maar toen kwam The Legend of Korra. In een woord: GEWELDIG.  Dramatische break-ups, meisjesproblemen, herkenbare momentjes, knappe jongens en girl power in een programma. Mijn leven was compleet. Nouja, totdat ik alle 2 de seizoenen gekeken had natuurlijk. Maar er is hoop, binnenkort komt er weer een nieuw seizoen. Reken maar van yes dat ik er dan weer helemaal klaar voor zit. Ik weet dat ik niet de enige gestoorde puber ben met dit probleempje, het is me alleen nog niet gelukt om mijn beste vriendin daarvan te overtuigen...

Ik denk dat dat de twee grootsten waren. Je hebt natuurlijk ook nog die heerlijke films zoals Dirty Dancing, Grease en Hairspray. Maar daar ga ik niet over beginnen, want dan hou ik nooit meer op...
Ik hoop dat je een fijn weekend hebt!

Liefs,
Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten