maandag 7 juli 2014

Tall Ship Races Harlingen

Zoals je al had gelezen in mijn vorige post ben ik naar de Tall Ship Races geweest in Harlingen voor School At Sea. Ik heb daar de Thallasa  gezien, een van de schepen waar ze mee varen. Ik vond het geweldig om al die boten daar te zien! Sommigen, zoals de Kruzenstern (volgens mij) uit Rusland waren zo gigantisch. Echt holy shit. Het was dus een heerlijke ervaring, afgezien van het feit dat ik om 6 uur op moest. Of dat het regende. Of dat het heel hard waaide...
Op de Thallassa heb ik de informatieavond opnieuw gekregen, heb ik met de leerlingen die dit jaar zijn teruggekomen gepraat en ben ik in de mast geklommen. In een van mijn eerste posts heb ik gezet dat ik hoogtevrees heb. Ik was achteraf ook echt blij dat ik het gedaan had, het bracht me een stukje dichter bij mijn droom, alsof ik het echt kon aanraken. Toen ik 13 meter  boven het dek (dus waarschijnlijk ongeveer 20 meter boven het water) op een platform stond met allemaal anderen realiseerde ik me pas echt hoe dat zou zijn. Ik deed mijn ogen even dicht en het voelde alsof ik al weg was, alsof alles gelukt was. Ik stond wel echt te shaken op die touwladder, maar het was het waard. Ik heb de hele dag door ook nog foto's genomen...Nu weet jij ook een beetje hoe de Thalassa eruit ziet!`













Zoals je ziet werd het weer steeds heerlijker naarmate de dag vorderde ;) Ik vond het in ieder geval heel leuk en het lijkt me ook leuk om de Regina Maris, die volgens alle oud-leerlingen veel minder chique was dan de Thalassa, te zien. Ik ben nu lekker aan het genieten van mijn vakantie, en ik mag heerlijk uitslapen. Vanochtend heb ik een ontbijtje op bed gehad met een kop yoghurt en fruit en thee met gossip girl. Oftewel een perfecte ochtend!

Liefs,
Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten