dinsdag 1 juli 2014

#NowPlaying III

Hoe dichterbij zomer komt, hoe meer mijn afspeellijst verandert. Ik heb de afgelopen tijd zoveel nieuwe liedjes ontdekt! Ik moet ze gewoon met jullie sharen!

1. Tennis Court - Lorde (flume remix)
Ik ontdekte dit eigenlijk door de Jacksgap afspeellijst. Ik raad deze trouwens aan iedereen aan! Het is echt heel chill. Eerst was ik zo van 'iel nee ga weg', maar toen luisterde ik m nog een keer en was ik in loveee.

2. White teeth teens - Lorde
I know, ik ben op de Lorde toer. Misschien ga ik wel meer liedjes van haar stalken, ik vind ze op een een of andere manier heel fijn om naar te luisteren...Het is zo rustig en tegelijkertijd fancy.

3. Cool Kid s- Echo Smith
Ik ken haar naam nog geen 24 uur, maar ik mag haar. Dit liedje heeft echt iets wat ik nog nooit heb gehoord en het is zoo catchy! Aanrader voor everybody!

4. Casanova - Ultimate Kaos (Naffz Moombahton Edit)
Dit liedje hoorde ik eigenlijk doordat een jongen uit met klas het draaide tijdens de stoelendans met frans (don't ask, het was de laatste les). Mijn vriendin en ik waren in het begin zo van 'omg dit is ons lied' en toen werd het opeens heeeeel fancy. Je moet er van houden, maar toch.

5. Julie - Chef's special
Het blijft in je hoofd! Het lied vertelt echt een verhaal, over Julie. Ze wordt verliefd op een jongen waardoor ze haar droom om te zingen weggooit, maar uiteindelijk blijkt dat ze nog nooit zo gelukkig was geweest. I mean, happy ending?!

Hope u have a nice day! Vrijdag wordt het 30 graden echt omg! Dat wordt weer korte broeken dragen :)

Liefs,
Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten