zaterdag 5 juli 2014

Neon Splash

Het is alweer 3 dagen geleden sinds het Neon Splash feest in de rijnhal. Ik ben nog niet helemaal bijgekomen, aangezien ik vanochtend weer om 6 uur op moest om naar de Tall Ship Races te gaan in Harlingen voor Schoot At Sea (blogpost komt morgen!). Dus ik ben redelijk bekaf. Vanavond komt m'n bestie om met Sex And The City en voetbal te kijken. Dat wordt dus weer slaaptekort ;) Gelukkig heb ik kinda vakantie, dus ik kan de komende week lekker uitslapen. Anyway Neon Splash. We waren weer eens niet fashionably late, dus toen wij er kwamen waren er alleen nog maar eerste klassers. Ja. Oeps. Maar ik had helemaal een mooie outfit bedacht enzo (die uiteindelijk helemaal vernachelt was maarja), en wij gingen daar lekker naar dat feest.


Het duurde echt tot 10 uur totdat het een beetje op gang kwam, maar toen om half 11 het verfkanon aanging was het echt geweldig! Iedereen stond veel te dicht op elkaar en de stemming was zo leuk! Je kon voor 3 euro ook flesjes verf of gezichtsverf kopen, en alles was glow in the dark dus dat gaf een supergaaf effect. Je kon natuurlijk ook gewoon verf van random mensen stelen, geloof me, dat werkt prima.



Ik vond het Neon Splash feest echt voor herhaling vatbaar, het was niet het allerleukste feest, maar wel het orgineelste!

Liefs,
Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten