dinsdag 1 juli 2014

Chit chat

Hi gorgeouseseseses. blah. Weetje, ik realiseerde me net dat ik totaal helemaal nooit openingszinnen gebruik. Als in echt nooit. Ik zeg nooit 'hallo allemaal' of 'hey daar'. Ik ben gewoon direct. Misschien is het tijd om daar wat aan te veranderen. Ik heb net de titel van deze blog verandert. Ik wilde weer een #nowplaying doen, maar het leek me leuker om gewoon een beetje te kletsen. Tegen mezelf. Jullie moeten weten, dat ik niet overga. Of nouja, 'moeten weten'. Mogen weten. Dat betekent dus dat ik 'over mij' niet hoef te veranderen naar 4gym, lekker makkelijk dus. Ik vind het totaal niet erg om te blijven zitten. Raar hè? Ik heb een soort vrede met mezelf gesloten. Het leven is makkelijker zo. Ik hoef niet in 6 weken al het geld voor School At Sea op te halen. Ik kan meedoen met de fondswerftraining, ik kan rustig mee met het selectieweekend en ik heb een goede basis voor de 4e klas. Ik heb zelfs een soort van zin in klas 3. Helemaal opnieuw beginnen. Met een schoon, wit blad, terwijl je alle stof al een keertje gehad hebt! Ik vind het natuurlijk niet chill dat ik mn vrienden moet achterlaten. Er was al  weinig kans dat ik bij ze in de klas zou komen, omdat bijna al mijn vrienden een N&T of N&G profiel kiezen. Anyway I can live with everything. Het klinkt misschien raar, maar eigenlijk staat alles wat ik nu doe in het teken van School At Sea. Hoe kom ik erbij en hoe kan ik dat bereiken? Het is zo onwerkelijk. Eerst dacht ik dat mijn droom iets raars was zoals een eigen paard hebben, of een boek schrijven (dit staat trouwens wel op nummer 2). Maar nu realiseer ik me echt dat mijn droom is om met School At Sea mee te gaan. Een avontuur.




 Hmmm die wolk die daar op ons huis afkomt staat me niet aan.... Anyway tja. Wat heb ik nog meer te melden? Misschien dat ik donderdag een Neon Splash feest heb? *wink wink* Ik heb er echt supah veel zin in! Vorig jaar hadden we een schuimfeest als eindjaarsparty, en nu dus neon splash. Ik ben super benieuwd hoe het gaat worden en ik heb er echt heel heel heel veel zin in. Ik denk dat ik even ga tekenen. Stoppen met schrijven. Afscheid nemen. Oke laatmaar ik overreact. Ciao!

Liefs,
Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten